BETINGELSER
Tel: 30 20 99 60 | info@k2-flyt.dk
-
Er flytningen ikke bestilt med nedpakning, så er det kundens ansvar at være ordentligt nedpakket når flyttebilen ankommer.
-
Det er kundens ansvar at oplyse det korrekte omfang af flytteopgaven, når der bestilles flytning.
-
Skader på indhold i flyttekasser, som er nedpakket af K2 Flytteforretnings eget personale, er omfattet af K2 Flytteforretnings forsikring.
-
For at vores forsikring dækker, skal der anvendes flyttekasser med minimum 7mm pap.
-
Flyttekasser, som er pakket af kunden selv, er omfattet af kundens egen indboforsikring.
-
Forsikringen dækker ikke møbler, dørkarme, eller vinduer som i forvejen har ridser eller skrammer.
-
Alle møbler der har skabslåger, skuffer eller lignende skal være sikret/aflåst med tape/film eller nøgler for at være dækket af forsikringen.
-
K2 Flytteforretning er ikke ansvarlig for genstande, der går i stykker på grund af genstandes egen beskaffenhed, herunder at det ikke kunne tåle de påvirkninger, der normalt forekommer under udførelsen af en opgave.
-
K2 Flytteforretning er uden ansvar for bortkomst af eller skade, der skyldes behandling, nedpakning, læsning, stuvning, aflæsning og udpakning foretaget af kunden eller personer, der handler på kundens vegne. K2 Flytteforretnings erstatningspligt er begrænset til genanskaffelsespriser umiddelbart inden skaden indtrådte. Affektionsværdi og anden særlig værdi, fx grundet genstandens karakter som samlerobjekt med videre, erstattes ikke.
-
Glas, porcelæn, spejle og lignende skal være pakket forsvarligt ind, for at være omfattet af forsikringen.
-
Forsikringen dækker ikke fjernsyn som ikke er pakket ned i original emballages. Vi bestræber selvfølgelig på at være påpasselige til ypperste evne.
-
Kunden har pligt til skriftligt at gøre K2 Flytteforretning opmærksom på, at der er tale om særligt værdifulde genstande, eller genstande på over 100 kg, der indgår i opgaven
-
Hvis kunden vil reklamere eller gøre krav på erstatning skal dette gøres skriftligt på mail til info@k2-flyt.dk, hurtigst muligt dog senest 24 timer efter flytningens afslutning, da vi ellers ikke har nogen chancer for at afgøre om skaden er opstået imens tingene var i vores hænder eller om skaden er opstået efter at kunden er påbegyndt omrokering og indretning af hjemmet
-
K2 Flytteforretning er berettiget til at besigtige den eller de genstande, der er omfattet af reklamationen, eller erstatningskravet, før de tager en eventuel beslutning om at vedkende sig kundens krav.
-
Når K2 Flytteforretning har udbetalt den fulde erstatningssum for gods og genstande, overgår ejendomsretten fuldt ud til K2 Flytteforretning for de pågældende genstande.
-
K2 Flytteforretning dækker op til maksimalt 100.000 kroner.
-
Der tages et depositum på 30 kr. pr. lånt flyttekasse. Pengene returneres når flyttekassen returneres i forsvarlig stand.
-
Ved opbevaring på K2 Flytteforretning lager, er man altid forsikret mod brand, vandskade og indbrudstyveri, hvor der er brudt ind i en aflåst bygning.
-
Annullering af en flytning skal ske senest 7 dage før aftalt ankomst til kundens adresse.
-
Ved annullering eller aflysninger mellem 2 og 7 dage før aftalt ankomst til kundens adresse, vil der blive opkrævet 15% af flytningens fulde pris.
-
Ved annullering eller aflysninger indenfor 48 timer før aftalt ankomst til kundens adresse, vil der blive opkrævet 40% af flytningens fulde pris.
-
K2 Flytteforretning opkræver betaling ved arbejdets afslutning, medmindre andet er skriftligt aftalt.
KONTAKT
Mandag - Fredag:
08:00 - 19:00
Lørdag - Søndag
10:00 -19:00